Så himla härliga dagar.

Vi har ju varit uppe hos min bror tjej utanför Gävle i ett par dagar.
Det har verkligen varit roligt och avkopplande.
Jag har blivit väl omhändertagen och fått sett en mängd fina hus och platser.
Vi har fiskat och ätit god mat.
Lekt och promenerat.
Har sett en räv t.o.m! :)
 
Handlat på en affär som heter Dollar§Store. Allt kostade typ mellan 10-100kr. Fantastiskt säger jag haha.
Har även besökt otroligt fina inredningsbutiker och jag blev bara så sugen på en mängd saker.
Vet iaf hur jag vill att hemmet skall se ut.
Bra affärer till att få inspiration.
 
Tog med mig kameran men jag har verkligen varit ytterst dålig på att fotografera.
Var tex så faschinerad av T´s landställe (stuga), att jag verkligen helt glömde bort att ens ta fram kameran.
Nej, det var otroligt kul att se hur de var där uppe och ser fram emot nästa besök.
 
Tack för dessa dagar! <3

Kommentarer
Postat av: T

Tusen tack själva!
De har varit huuur mysigt som helst att ha er här! <3

2012-07-15 @ 08:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0