Söndagen. Regn.

Ja, som ni säkert ser ute så regnar det!
Vi har precis ätit frukost och det är väl ungefär så långt vi kommit i planeringen.
Funderar på att ställa lite böcker i de nya hyllorna vi hämtade igår?
Det var trevligt att åka iväg med mamma medan morbror Johan var med Vincent.
Vincent blev väldigt glad när jag sa att J skulle komma.
-" Johan, Johan "

Senare idag så ska vi iaf gå till lotten.
Jag måste klippa gräset!
Har inte direkt en gräsmatta men gångarna är av gräs och - det växer!!
Enormt fort skulle jag även vilja tillägga!

Nu blir det mer barnprogram och jag kommer säkert slumra till var 5e minut för att sedan gå upp och börja städa för att hålla igång.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0