En dag kvar sen, helg!

Denna dagen har varit toppen.
Lämnade Vincent och han satte sig vid frukostbordet på dagis och valde att äta en skorpa.
Det sista jag såg var att han satt och slickade bort smöret.
Tokunge.

För mig gick det bra på jobbet.
Trött som vanligt men vi var ute på fm vilket var skönt.
Dock ingen sol!!

Sen kom min kära Micaela.
Hade helt glömt bort att hon skulle komma och hälsa på med lilla Eric!
Det sög i min livmoder och jag som försvann in i en bebisbubbla.
Vilken liten goding!!
Jag tittade, petade, kände och sen fick jag minsann hålla i den lilla gosen!
Det var verkligen helt underbart och jag är verkligen glad att jag fått träffa han, äntligen.
Jag längtar redan till nästa gång!!


Stina:
Ja, jag ska sluta på mitt nuvarande jobb.
Fått ett nytt på ett Föräldrakooperativ.
Valde att inte skriva något här förän för någon dag sen då jag inte vet vem som läser min blogg.
Ska bli jätte roligt iaf! :)


Men men, nu ska jag titta klart på BB och sen typ lägga mig.
Är så sjukt trött.
(Imorgon ska jag skicka in lägenhetspapprena också så, håll tummen för oss!)

Kommentarer
Postat av: stina

spännande jobb; kan säkert bli bra på ett föräldrakoperativ.

håller tummarna för lägenhet!

2012-03-01 @ 19:26:32
Postat av: Anonym

himla kul me nytt jobb, men asså - vad ÄR ett föräldrakooperativ?

2012-03-01 @ 22:29:05
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha (:

2012-03-02 @ 07:17:17
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0