14december.

Och så var det söndag igen, min städ dag.
Jag är glad att nackspärren gått över så att jag kan röra mig fritt.
Det måste bli cleant här hemma eftersom att vi kanske får gäster idag.
Skulle även behöva organisera om lite bland lådorna inne i klädkammaren/ förrådet.

Har sovit gott inatt förutom att J aldrig sover.
Han måste vända tillbaka på dygnet alltså, jag blir galen!
Hur roligt är det att sova ensam varje natt och bara för att man behöver gå upp och kissa så märker man att man har legat där ensam enda sen man somnade .. as tråkigt.
Tror inte att han bryr sig eftersom att han låter sovtåg efter sovtåg gå även fast jag VET att han är trött.
Man är inte pigg om man sovit 5h och därefter blir väckt av mig.
Suck, hjälp mig.
Jo, när han väl kom och la sig efter mycket om och men så hade Vincent redan tagit hans plats, som vanligt.
Vi orkade inte flytta på han så där låg vi alla 3 och mös i mörkret. Sedan tyckte V att han ville ha mer plats än halva sängen och, då fick han hoppa ner haha.
Gosen.

Jag vill ha julafton nu, sedan nyår, min födesedag och sedan bebis.
Väntar, väntar, väntar. Längtar, längtar, längtar.
Får sätta upp lite mer sk. stolpar på vägen.
- Julafton
- Nyår
- Sarah kommer hem efter resan
- min födelsedag
- jimmys födelsedag
- Annelie fyller år
- BEBIS.
Så får man typ tänka .. det blir lite kortare då än att tänka "nu är det 109"dagar kvar som jag gör.
Men jag är ju knäpp.


Diska och ut med den snarkande hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0