17:34

Och så var man hemma.
Dagen på jobbet var rätt kul trotts allt även fast inte lela var där. (vi pratade i telefon massa ändå)
På em gick Anna in med ett par barn och målade i ateljén, de hade det så mysigt tills jag kom in och destroyade allting haha.
Barnen började kladda i ansiktet, på hela händerna, på varandra, på tuschpennor. De är för roliga!! :)

Mötte älskling på vägen hem.
Jag älskar han.
Vincent blev tokig som vanligt, min lilla köttbulle <3

Ikväll så ska jag faktiskt fixa lite med p-huset. Nu har det blivit uppskjutet att för många gånger.
Handlade tom florsocker idag haha, det hade jag ju glömt, toker!
Sen skall jag avnjuta bullen jag fick av Anna och dääääärefter så ska jag nog mysa lite i soffan.
Mamma kommer ju imorgon kl 10 för att bara pepparkakor så, då måste jag vara pigg.
Iof går jag ändå upp vid 8 - 8.30 på helgerna också, allt för att klara av att vakna på helgerna.

Puss på pepparkakshuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0