Arga Lina, julbord, marängsviss och fika.

Denna dagen har varit bra, tyvärr är alltid mitt humör sär när jag skall åka till jobbet men vadå...
Till en början tog jag och V en morgonpromenad = mys!

Jag sätter mig på tbanan för att åka till jobbet. Sitter mittemot en gamal tant, inge mer med det.
På kliver en skolklass med flickor och pojkar i ca 12-13års åldern.
Jaja, låt de hållas tänker man ju alltid.
Jag och tanten skall gå av i centralen så vi reser oss upp och går mot dörren.
En 4a blir ledig så 2utav tjejjerna i klassen tycker att de kan ju gå emot oss när vi ska kliva av bara för att de ska få sitta, den ena verkligen höll fram armen framför mig så att jag stoppades.
I helvete heller tänker jag och pressar undan henne med all min kraft in i ett utav de gula räckena sen suckade jag högt och gick av.
VAD TROR DU EGENTLIGEN?! 
Alltså jag tappar humöret direkt och det bara brinner. Det går visserligen fort över och jag började skratta direkt efter för jag tänkte på vad jag just gjorde.
Men seriöst, ser hon att jag plus en gamal tant i ca 90års åldern är på väg för att kliva av så försöker man väl inte tränga sig emellan? Är seriöst ledsen för att jag inte frågade vad hon höll på med.
AAAAHHHHRRG.
Varför ska jag alltid utsättas för sådana incidenter varje dag?
Blir så trött.

Därefter kom jag till jobbet och vi åt en relativt god jullunch tillsammans med barnen som fick abs när de inte fick med julmust haha.
              
Våran mat / Annas skrumpna korvar hon fick / dukningen

Till mellis åt vi marängsviss som ett barns föräldrar hade köpt ingredienserna till.
Den pojken skulle tyvärr sluta idag och det var väldigt nära till tårar. Han är ju en utav barnen i "järngänget" som började tillsammans i februari.
Fick jätte fin liten grej med choklad och te i utav han och hans föräldrar.
<3



Och sedan till magen som imorgon fyller 25+0.
Min älskade mage, vår älskade bebis.
Många anser att magen är stor medans jag själv tycker den är lite lagom. Den är inte ivägen än så länge iaf. Har dock börjat få lite svårigheter att böja mig ner när jag ska sätta på mig skorna. Den liksom är lite för hård och bebis inte tillräckligt liten längre.



Me love you.

Jo, fikade ju hemma hos Lovisa efter jobbet vilket var mycket trevligt. Tove hennes kusin var också där, har inte träffat henne på jätte länge så, det var roligt.

Nu ska jag försöka hitta på något att äta. Jag är typ inte det minsta hungrig men jag måste ju.
Efter det så blir det till att titta på tv och kanske slummra till ett par min innan "Bonde söker fru".
Undra vad som händer mellan Wille och Peter .. "Jag tycker att det går lite för fort fram" ... undra sa flundra ..

Om jag inte bloggerlibloggar igen sen så är det nog för att jag har somnat.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0