Besök.

Jimmy fick besök nyss av en kamrat.
När hans kamrat kommer till oss så börjar Jimmy på något konstigt sätt bryta på finska haha.
Hans kamrat är finsk.

Snart ska vi upp till c och handla. Jag vill ju baka bullarna nu, nu, nu.
Har verkligen ingenting att göra.
Har lust att städa men då måste jag göra om det i helgen och det vet jag inte om jag orkar eftersom jag skall baka pepparkakor med mamma, gå på min kusins julkonsert och lite sådant.
Ser fram emot helgen.
Baka pepparkakor hör verkligen julen till. Göra egen deg och smälla i sig en hel del innan själva kakorna är klara :P ..
Mamma brukar dock säga till mig ett par hundra gånger att jag inte skall äta så mycket men, det är ju så gott!

Nya magbilder today, v22+6.

Haha, framifrån är rätt ofint ;P

Nu skall jag ta och glutta på tv. Vi har ju bara 1, 2 & 4an dock. De har stängt av resten och jag vet inte om vi har råd just nu att betala för att kunna titta på de andra kanalerna. Äh, gör det sen när jag är mammaledig då jag kan behöva alla härliga tips från tex; Martha Stewart.

Kli.

Kommentarer
Postat av: annelie

FIN MAGE syster!!! <3

2008-12-05 @ 07:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0