Dagen efter.

Åh.. så var julen snart slut.
På morgonen så åt jag och Jimmy frukost tillsammans och öppnade våra julisar som vi köpt till varandra.
Jag fick en "pyamas" som jag önskade mig. Jätte härliga byxor med relativt bred mudd så att de ej skaver. Sedan fick jag en AIK tröja haha, får inte använda den till ngt annat än att sova i säger han ;) ...

Var hos kusinerna igår på dagen vilket var mycket trevligt. Åt gott och hade bra sällskap. Tyvärr var älsk hemma med hunden men de kom hem till mamma sedan.
Vi åkte hem så vi var hemma vid 14:30, man kan ju inte missa Kalle Anka.
Kalle var sig likt och jag väntade på julisarna.
Arne satte på julmusiken på högsta volym och vi andra väntade.
Jag fick en massa härliga julisar bla:

Kamera + minneskort, middag för 2 på Hard Rock, äggklocka, pizza formar, grythandskar, äckligadjur borttagare, lakan, tröja, strumpor, pärlor och sådant att göra eget halsband, 5års dagbok, parfym,  bricka, Björn Gustavssons dvd, armband och JÄTTE SÖTA röda skor till bebis..
Man får ju hjärnstopp och glömmer allt. Fixar bilder på vissa saker imorgon =)

Efter julklappsöppningen så åt vi julmat. Det är verkligen lika gott varje år.
Det traditionella svenska julbordet, me like!
Mätta i magen efter all mat så spelade vi Stockholms spelet, mamma vann denna gång också!

Somnade vid kanske .... 01:00 framför Beck.
Till frukost åt jag massa gröt. Tyvärr var mina hormoner lite på tjorven så, satt och grät för minsta lilla haha.
Förlåt.

Åkte till tälje efter det och träffade Jimmys mamma och pappa samt bröder + brorsdöttrar.
Åt lite mer julmat där och det smakade lika gott som dagen innan.
Älskling fick bla en mp3 av sin mamma och pappa. Skönt, då behöver han inte låna min ipod ;)

Jo, vi köpte minneskort till Nintendo DS så nu har vi sjuuuukt mycket spel som vi kan spela. Bara att ladda ner alla som vi vill ha. Roligt! :)

Jag är verkligen jätte trött idag. Ska väl snart ta och gå ut med Vincent och sedan sova. Mamma kommer hit imorgon vid 12 för att lämna alla julisar (Vi tog ej med de till tälje) och dricka lite kaffe. Därefter skall hon skjutsa mig och J till pappa och Gunilla. Håll tummarna för oss att det går smidigt till.
Måste väl försöka se det från den ljusa sidan. Det blir nog trevligt. Längtar lite efter min far.
Även Mattias, Martin och Johan kommer vara där. Daniel är ju i Australien.

Hoppas ni alla har haft en jätte bra jul!



Den härliga granen hos mamma och Arne.
Ser ni bananen? Den sydde jag för flera år sedan haha.


Jätte fin bok jag fick av Micaela.
Tack hun!



Saaaaaamt en bild på när jag skrattar på mig.
Jätte kul vavava :)
(Ser rätt stor ut i ansiktet)



Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0