Dagen innan.

Jag har faktiskt satt ihop huset nu !!
Hade inga andra "stöttepelare" till huset så det fick bli ljus. Hoppas att det verkligen sitter sen. Väggarna alltså.
Huset ser dock lite kalt ut just men jag och älsk ska sätta fast nonstop osv imorgon samt lägga till "snö" runt =)
Gillar det här med julpyssel ... Allt just för dessa 4v som oftast svischar förbi i enorm hastighet.
Jätte mysigt så länge det varar iof.
 




"Fredag hela veckan" just nu. Det är bara för roligt. Tråkigt är bara att musiken i programmet pratas fram av Adam Tensta. Jag gillar inte rap eller vad man nu vill kalla det. För båring för min smak.
Tidigare tittade jag ju på Idol. Mhhm, vem skall vinna?
Robin
Kevin
Alice

Själv skulle jag ju rösta på Robin, om jag nu var en sådan som röstar.
Okej att jag röstade på Tommy Nilsson i förra årets Melodifestival, haha, men det är ju en he(l)t annan sak.
Jag är pucko.


Fasen vad trötter jag blev.
Ser fram emot morgondagen jätte mycket.
Får äntligen använda min enda pepparkaksform jag äger.
Den har formen av en hund.



Bebis sparkar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Keevin Keevin heja heja

2008-12-06 @ 02:21:23
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0