Dagen med M i hooden.

Så var man hemma igen efter en mycket trevlig dag med Micaela i vällingby.
Köpte magneter till våran anslagstavlegrej i köket samt ett par strumpbyxor.
Jo köpte även en tröj/klänning på Gina och en rosa mössa. 
Me like.

Sedan blev jag bjuden på lunch av M.
Vi båda åt kyckling souvlaki vilket var mycket gott!
Efter maten gick vi hem till mig och tittade på min käre lägenhet samt pojkvän + 2kamrater som satt och drack kaffe i köket.
Innan vi kom in i porten såg vi något ligga utanför.
"Aaaaah, en människoblöja" skriker jag.
Mycket riktigt haha.
PÅ trappen låg/ ligger en stor vuxenblöja med bajs i.
Vi dog av garv samt kvävdes av lukten.

M åkte hem för en stund sen. Hon blev hämtad av sin man som hade med sig en klädkasse till mig med kläder från M som hon rensade ut nu i dagarna.
Åh jag gillade verkligen kläderna.
Nu känns det som att man har handlat f e t t på rean ;)
TACK MICAELA!



Jo vi köpte ju en anslagstavlegrej till köket igår.
När jag kommer upp i natt har min älsk ritat på den.





Söto.

Nu väntar jag bara på att pappa och min broder Martin ska komma hit med en tvättmaskin.
Toppmatad, 3kg - as liten maskin som får jätte bra plats i badrummet. Så bra när bebis kommer så man kan tvätta direkt. Inte våra kläder utan bara bebis. Så bra!

Nu ska jag pröva alla kläder!

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0