EGO

Jimmy är rätt ego ibland. Blir bara trött.
Här erbjuder man sig efter mycket om och men, men icke, datorn är roligare.

Har skickat massor med sms med lela.
Det gör livet mkt roligare.
Hon har dödat en fluga med hårspray haha.
Jag som själv är rätt ond brukar spraya på myggor, de dimper ner så fort på golvet.
MOHAHA nu kunde de inte skada stora lina längre.

Jag har fått i mig köttbullar och makaroner idag också. Har faktiskt fått behålla all mat även fast jag mår mycket illa.
Kul att komma tillbaka till jobbet på fredag.
"Hur kunde du bli sjuk så fort?"
JA HUR FAN KRÄKS INTE DU? DET SPRUTAR UR MUNNEN.
Ibland undrar man vad som rör sig där inne.

Haha, Jimmy och jag badade tillsammans tidigare.
Fan, jag börjar att bli lite tjockare, det var lite jobbigt att komma ner i badkaret.
Jimmy tycke det också fast jag fick ändå sitta på den smala sidan med ploppen.
Jag gillar inte den smala sidan med ploppen.
Kan de inte göra badkar med ploppen på ena långsidan?
Fast ne det går ju inte .. iq befriade jag tyckte det lät som en bra ide tills jag nyss insåg att man inte kan ha en nedlutning där.
Too bad.

Jag ska sova alldeles snart, J är ute med doggen bara.
Imorgon ska jag gå och köpa ättika så jag kan börja pyssla på pepparkakshuset :)

Me Like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0