Frukost.

2st marmeladsmörgåsar
Dofilus vanilj
Det består frukosten av. Måste ju ladda lite innan promenixen med Vincent.
Man är rätt osexig så här på morgonen. Kläd valet var inte direkt svårt.
Grå leggings, AIK militärtröja och gråastövlar blir det när jag knatar ut. Hoppas jag hinner tvätta håret när jag kommer tillbaka bara!

Är sopat i lägenheten förutom i sovrummet men där inne ligger ju Jimmy och sover så, dörrarna är ändå stängda :)
Köket är fixat så nu kan tom jag gå in dit utan att få ångest.
Kaffet laddat så det är bara att sätta på tills moder kommer.
Vilket är snart =)


Nu måste vi kila ut jag och V.
Vi är ju faktiskt bästa vänner.

L+V <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0