God morgon :)

Fint väder idag, perfekt dag att vara lite i C på.
Somnade gott igår till avslappningsskivan och vaknade igen vid 01:06.
Varför jag vaknade var för att J stod i dörröppningen med lampan i hallen TÄND och frågade snällt om jag bara kunde hjälpa han att leta fram en liten skruvmejsel. Han hade då försökt få igång ett spel i ca 2h.
"Den ligger i verktygslådan!"
"Nej Lina, den gör inte det, jag har letat i hela"
Jag går upp och tittar i verktygslådan och TADAAA där var den. Helt synlig.
Mitt pucko.

Sen är det ju klart att jag inte kunde somna om fören efter 03:00, hade en fisande och snarkandes hund breve mig. 
Typiskt.
Tjatade på J om att jag nu faktiskt skulle få pilla lite på hans rygg när han väl hade kommit och lagt sig. 
"Du förstörde Kim Possible" var anledningen haha. Det gick inte att få igång efter hans pillerillande med skruvmejseln.
Jag som har gråtit mig igenom en bana :P ...
Sen sov vi iaf gott och jag vaknade av kl 09:00.
M har inte svarat på mitt sms, jag tror att hon kommer missa sin buss.
Hon är inte riktigt hajj på det där med komunal trafik haha.

Till saken hör att jag fick PRECIS ett sms om att hon var vaken.
Bra Micaela :)

Hoppas Kimmo kommer förbi snart och väcker min käre man. Han skulle även ha med sig plugg så att sista hyllan kan bli uppsatt.
Jag börjar verkligen gilla lägenheten.
Förutom att den är rätt skitig nu ...
Har dammat osv men kommer inte längre för det spänner hit och dit och, trötta ut mig är det sista jag vill.
Får väl ta att städa idag eller imorgon. 
Städa på nyårsafton!

Imorgon kanske jag bara är hemma och tar det lugnt och är uppklädd för mig själv och min man eller så, drar har ut så åker jag till Micaela eller mamma. Beror lite på vad för humör damen är på.
Har jag gråtit på morgonen av en konstig anledning blir verkligen HELA dagen förstörd för då gråter jag åt allt.
Då kanske det inte är så roligt att åka till Micaela och gråta haha. 
Stämningssänkande gravida kvinna liksom.
A men får se imorgon hur jag gör!

Nu ska jag diska och sedan ta den lilla fishunden på promenad.

Yeehaaaw.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0