Hungrig.

Haha tittar på REA på tv och testpatrullen skulle testa vilket som gick snabbast (godast, nyttigast) att få om man är hungrig och vill ha snabb mat.
Kebab
Pizza
Hamburgare

Kebaben tog bara 59sek plus att den var nyttig fast med liiite för mkt fett.
Pizzan tog 4min och var inte nyttigast.
Hamburgaren tog 3min och var rätt nyttig förutom brödet osv.

Mena, det var ju som gjort för att man skulle bli sugen på kebab.
Äsklingen är nu på väg ner till pizzerian/annan mat på hörnet för att se om de har kebab.
Jag hoppas!!
Orkar faktiskt inte ställa mig och laga mat nu, jag vill bara ligga stilla typ och inte känna av nacken.
Jimmy masserade faktiskt nacken med tigerbalsam.
Love.

Attans. Hoppas verkligen att "spärren släpps" tills på lördag då jag ska på massage.
Dock ingen rygg massage utan en spec. behandling för gravida så, hoppas kunna ligga där utan smärta.


Mamma kommer hem ikväll också, känns bra. Då kan jag ringa henne utan att det kostar massa pengar haha.
Snåljåpen Lina.

"Jag ska äta pizza i morgon. Jag tycker pizza är gott, inte bajs" - Pojke ca 3år på mitt jobb.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vem va det som sa det?

2008-12-11 @ 17:44:01
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0