Ja visst, jätte kul.

Jag känner mig inte direkt super motiverad idag.
Magen är skum med stor S plus att jag börjat få ont nu.
Verkade på de som var på jobbet att jag inte alls hade behövt ändra min tid.
En vikarie som har varit hos oss förut klarar ju sig själv inne på en avd med 5-6 barn.
Fasen vad onödigt.

Idag fyller magen exakt 23+0, grattis.
Bebis är ca 23cm lång och bör väga runt 450g om inte lite mer.
Han / hon har fortfarande kalas 24/7 varje dag och igår sparkade den sin käre far hårt när han kände på magen :)
Mysigt att ligga i sängen och bara känna, vi två, på den 3e.

Älskade.

Drömde en läskig dröm inatt också som jag kom på när jag gick förbi ytterdörren.
Det knackade på dörren mitt i natten men Jimmy ville inte öppna så vi struntade i det.
Efter en stund plingar det så att Vincent börjar skälla men Jimmy tycker det är onödigt att öppna ändå.
Jag kliver upp efter mycket om och men och går ut i hallen.
Där ser jag att brevlådan är fullt öppen och att en blixt kommer emot mig. Som om någon fotograferar mig.
Sen ser jag ett vapen.
Vaknade därefter vilket var tur, hatar att drömma att jag dör.
Sinnes. Kommer aldrig gå förbi dörren på natten igen.

Nu ska jag gå på toa och sedan lunka mig fram till bussen.
Synd att min Dofilus är slut. Känns mycket bättre med den.


Gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0