Jobbig morgon ...

AAAHHHRG...!
Här har man pallrat sig upp (efter en über jobbig går kväll som bestod av att må jävulskt illa) för att gå till jobbet.
Då ringer jobbet åt chefen som ber mig att ändra min tid 12-16 ..
Fan jag som gått upp, klarat mig från illamåendet och ska precis åka.
Blir lite :( ..
Jag kommer må skit innan jag ens kommit dit, tyvärr.
Och mitt pepparkakshus då?
När ska det bli klart ... Kommer ju komma hem fan 17 idag .. Buhuuu! :'(

Vaknade ett antal ggr i natt av att Vincent kräktes. Lilla hunden.
Sen drömde jag om hundar i natt.
Massor med hundar.
Om löss i ett träd.
Om hundbajs.
Hundarna sprang iväg.
Att Sarahs pappa rökte på.
Vette fan vad jag fått allt ifrån.

Gick upp och hittade mannen i soffan som vanligt men idag såg han rätt kul ut.

Han har ju somnat med hörlurarna på hahaha :)

Nae ni, nu ska jag ta bort V´s kräks, titta på tv och vila och sedan gå upp och göra ett nytt försök till att åka till jobbet.
Lela är sjuk idag med btw... så tråkigt! :(

Kel.

Kommentarer
Postat av: annelie

haha kul dröm :/ stackars lilla vincent :(

jag drömde en konstig dröm jag med, daniel och jag bråkade som fan. de va värsta kaoset hemma. Och sen helt plötsligt går jag av en buss med mikael och då hittar vi en björn gående på en äng, den såg ut som en björn blandat med en bäver haha. Vi tog hem den och köpte hamburgare till den på konsum. Sen vaknade jag. helt stört lixom!

hoppas du får en bra dag syster, saknar dig! <3 bajsis

2008-12-05 @ 07:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0