klar.

Tvätten är klar och jag är trött som få.
Mitt humör är inte på topp och jag har ingen lust med någonting just nu, bara sova.
Morgondagen lär bli bättre!

Ska ta och platta håret nu så jag slipper det imorgon bitti. Lär iof bli rätt halv fult med tanke på att halva mitt hår är rött och halva ... någonting annat.
Tur iaf att jag vet vad jag ska ha på mig.
Tänkte försöka mig på att ha mina svarta höga stövlar också (samt ett par låga xtra i en påse).
Sen måste jag hitta ngt att ha på mig på torsdag när vi ska till Jimmys föräldrar, tar väl ngt rött.

Jaja, måste verkligen sova nu, måste ha sömn, sömn och åter sömn.


"Ser du stjärnan i det blååååå?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0