Kväll i v-by.

Dagen började ju med en promenix i regnet med doggen, därefter duscha och göra mig i ordning för att åka till mamma.





Åkte till mamma sen och fikade, det var mycket trevligt. "Låssas kusinerna" var där också så det var roligt.


Var där till ca 16:15 och sedan fick jag skjuts till G.mars. Rätt skönt för de känns som att det går så mycket fortare där ifrån.
Kom till V-by där det var en extremt full man som knappt kunde gå, han vinglad som bara den. 

J och V mötte mig på vägen ifrån tbanan, vi gick till kjorren och köpte läsk och sedan hem.
Jag satte igång att klä granen.
Temat i år är små röda kulor och små DISCO kulor haha, lätt schnygg! =)



Den ser lite "torr" ut men jag tycker det är svårt och veta när man har överklätt en gran haha så, får väl hänga i lite mer imorgon då om jag nu ångrar mig.

Propp mätt efter middagen.
Kyckling, Ris, Sås och Broccoli. Mycket gott!


Tänkte vila lite i soffan nu innan jag ska gå ut med doggen. Älsk kanske ska ut så, jag och V kanske går samtidigt som han. Hoppas han har det roligt, men inte allt för roligt ;P


Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig gran!vill me ha "äkta" haha så mycket finare!

2008-12-20 @ 20:22:26
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0