Kväll.

Snart ska jag hoppa ner i ett varmt bad. Är helt frusen efter en promenad med Vincent.
Jag och älsk gjorde hemmagjorda hamburgare idag till middag. vart mycket gott faktiskt :)

Imorgon kommer mamma och min kusin och hämtar mig vid 10:00.
Vi ska åka till IKEA för jag ska köpa hyllor till vardagsrummet. Börjar bli smått irriterad på att vi inte kan få upp något.
Sen ska jag titta på skötbord. Måste bara mäta lite inne i badrummet först.
Vill ha ett med luckor eftersom att annars blir ju allt fuktigt direkt efter att man duschat / badat en gång.
Och det skall vara vitt.



Jaja, efter badet blir det sängen, är typ lika trött som Vincent på denna bilden haha =)


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0