Hej hopp.

På jobbet så hade vi det så trevligt. Fikade och drack glögg precis innan jag skulle gå.
Var hos mamma efter jobbet, ska ju iof dit imorgon men ändå, ville hämta en tesil eller vare nu kallas.

Jag är trött och har typ ide torka.
Jimmy och jag åt lasagne till middag. Eftersom att jag är kung på att laga mat så brändes den lite på översta lagret men vadå .. den vart god ändå! =)

Ska väl snart ta tag i disken, finns inte så många andra som har lust att göra det. Vincent har ju knappast erbjudit sig en enda gång haha.
Därefter ska jag lägga mig i ett varmt bad hade jag tänkt mig, härligt!

Imorgon ska jag som sagt till mamma och fika. Arnes bror och fru + barn kommer och fikar och de ville träffa mig innan de åker bort över julen typ..

Birger Kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0