Mera bilder :)

Så var man ensam hemma.
Älsk och Vincent har åkt till en kompis. 
Jag som hade tänkt mig att vara full med ork i morgon stannar hemma.
Ska ju faktiskt träffa Micalela.
Det har gått typ 1v sen vi sågs och av ngn konstig anledning så saknar man henne ;)
Vi arbetar ju iof typ på varandra dagarna i ända så det kanske inte är så konstigt!

Min mage.
Bebisen i den.
Han / hon har hållit igång nu hela dagarna i 2dagar.
Det är så roligt att känna / se.
Varje gång jag sätter mig ner så ser jag att bebis bonkar och bankar, magen flyter åt alla möjliga håll.
Spec igår när jag låg i badet. Det blev nästan en liten våg.
Bebis har nog en del styrka i sig, måste ärvt det av sin mor ;)


Verkligen sexig bild på mig när jag "sätter ihop bänken" haha :)


Hanna.


Älsk och mamma skruvar ihop bänken.


Vincent hade tråkigt.


Mina nya ljus :)



Pussmun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0