Mysig dag.

Mötte mamma vid halv 12 och därefter gick vi och köpte lite julisar.
Nu har jag några klara: till mamma, bror, arne ..
Vi åt lunch på ett relativt lugnt ställe, var skönt att sitta ner och prata och äta gott.
Åt kyckling/pasta sallad med sweet chili sås. Jätte gott!

Vi gick till Åhlens spa och väntade tills det ar våran tur.
Innan bytte jag om till morgon rock osv eftersom att jag skulle få helkroppsbehandling.
DET VAR SÅ SKÖNT!
Först peeling över hela kroppen sen fick jag ducha av mig det.
Därefter blev jag insmord med ngn slags olja över hela kroppen och magen fick en mask på sig.
Masken bestod av typ gele och en massa gojs, sedan plast uppepå.
Fick ligga under ett täcke och gosa till mig och sedan efter 50min var vi klara.
Det var helt underbart alltså!!
Efteråt kände jag mig helt mör, svävade som på moln.
Kan verkligen rekomendera detta alltså!

Mamma och jag tog en sväng inne på Åhlens efteråt och därefter så gick vi till tbanan.
Jätte mysig dag idag <3

(Träffade Annelie nere i tbanan, skulle egentligen hälsat på henne på jobbet men, det tar jag en annan dag!)

När jag väl satt på tbanan kommer en kille och sätter sig framför mig.
Hela han luktade skit.
Jag trodde jag skulle kräkas.
Här kommer man ifrån en trevlig stund på SPA och så får man sitta breve en bajsluktande jävla människa.
Fan, känner man inte att man luktar illa eller?
USCH säger jag bara.

Kom hem och träffade Jimmy samt hans föräldrar + deras 2hundar och Vincent.
Mycket trevligt.
Vi skall till dom dagen efter julafton.
De sätter alltid upp en massa julbelysning ute och det ser så mys ut!

Jo, Arne kom förbi oss idag med våran julgran.
Den är jätte fin.
Liten gran, rätt vid och det finns gott om plats att hänga massa härliga saker i.
Ser fram emot när vi ska klä den :)
Tack Arne.


Trötta jag ska ta och lägga mig i soffan lite.

Tack för idag mamma.

Kommentarer
Postat av: annelie :)

jätte kul att träffa på dig sådär igår, hihi jag älskar din mage, så fin :D

måste ses snart! saknar,saknar, saknar dig sis.

2008-12-14 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0