Pepparkakshuset.

Så har vi "klätt" pepparkakshuset =)
Var såååå nervös att Jimmy skulle riva hela huset med sina mans händer men .. det klarade sig!
Vi gjorde en varsin sida och här blev resultatet.
Ett psykadeliskt hus.

Min sida.                                                                       Älsklingens sida.

Sedan så klädde vi på Oprah som fick ta en promenad med Vincent.


Här ser ni hennes otroligt vackra ansikte.

HAHA :)

Nu hade jag tänkt att lägga mig i soffan med älskling.
Bebis verkar vara på ett lugnare humör just nu. Inga direkta sparkar på kissblåsan.


Imorgon blir det faktiskt en liten sovmorgon haha.. till kl 09:00.
Därefter blir det städning, tvätt, diskning m.m.
Härligt.

God natt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad fint det blev! Hade förväntat mig ngt mer kaotiskt ;-)

2008-12-07 @ 10:03:53
Postat av: mamma

Vad fint det blev!!!

2008-12-07 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0