Regning kväll på söder.

Jobbet gick bara bra, lite segt dock.
Efter jobbet år jag middag med Sarah hemma hos hans tjej.
Mycket trevligt.
Vi åt kött, halloumi, runda potatis bollar, vitlöksbröd, sallad, jätte gott!
Vädret suger fet. Regnar som vanligt.
Fick gå ensam hem från tbanan. J var sur på mig för han fick vara ensam hemma ..
När jag väl kom hem så gav han sig och frågade om han skulle med ut med V.
Det var bra annars hade vi nog inte pratat på hela kvällen.
Me love.

(Btw: Sarahs stora "Sigma" resväska innehöll en bomb haha"

Nu är jag jätte trött. Vill bara sova, sova, sova.
Gärna i en vecka.
Men jobbet kallar i morgon .. 10-14.

Puss och god natt.
Jag saknar min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0