15:42

Nu är det snart 3h kvar tills jag skall tvätta. Tiden går relativt fort när man har ngt att göra men nu är jag ju klar!
- Diskat
- Plockat bort disken
- Varit ute med Vincent
- Tagit bort de smuttsiga sängkläderna
- Ska bädda rent nu
- Sorterat smutstvätten
- Damsugit
- Torkat golven
- Dammat
- Pysslat med saker som jag la i lådorna jag köpte
- Gjort soppa
- Torkat av borden

Blää, finns det inget mer man kan göra?
Visst har det tagit hela dagen vilket betyder att jag tagit det lugnt!
Kanske är jag värd att lägga mig i soffan ett tag, jag tror det.
Men jag blir så irriterad när jag inte känner mig färdig, alltid kommer man på något nytt som stör en.

Ne det blir nog ett glas pörondricka o ett dåligt tv program.
Hade ju varit kul att kanske hitta på något men jag vill ju kunna kliva upp ur sängen på måndag.
Måste försöka få tag på min barnmorska tidigare, ska dit om 18 dagar men ..
Vet inte om jag står ut så länge .. eller jag mena .. jag blir ju illa tvungen :P

Jo, min mage är lite hårig.
Blir man en liten apa när man är gravid?

Hade lätt velat vara hemma hos mamma och kika på alla härliga prylar som kommer uppifrån vinden.
Har ju tydligen sjukt mkt skor där, jag tror jag vet exakt vilka skor det är för jag gillar verkligen mina skor.
- Mina blommiga älsklings sommarskor med kork kilklack.
- De über söta lila skorna jag köpte i Rom förra sommaren.
- Mina härliga Fred P. skor som jag inte vill skita ner.
Plus många många fler.
Jag kommer nog aldrig kasta mina skor.
Bara om jag någonsin blir tvungen att bo i en lägenhet lika liten som en skokartong.
HAHA nu var jag allt kul!

Blaha blaha, jag är sugen på choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0