HAHA

Drömde en hel sjuk dröm inatt men den mina vänner, den tänker jag inte skriva om här ;P

Nu är det morgon igen och det är fortf kallt.
Ska knalla ut med Vincent snart och sen åka till mamma :)
Hon och Arne bjuder på fika idag. Jag tror att de vill att jag ska kolla igenom lite saker och redan slänga.
Känner jag de rätt så vill de det iaf ;)
Önskar att mamma ville titta på magen men skall ju göra det på torsdag på KS så jag tror hon vill vänta.

Bebis var rätt snäll idag också.
Jag behövde bara gå upp 2ggr för att gå på toa.
Men jag saknar faktiskt (redan) att sova på mage. Känns så wierd när jag gör det så jag ligger antingen på ryggen, sidan eller en konstig sovställning som jag får kalla: Mage/sidan.
Ligger på sidan med den ena benet sjukt högt uppdraget så jag trillar ner på mage fast magen nuddar inte i sängen.
Haha sjuk beskrivning men faktiskt, den är rätt skön =)

Fallerallera, skönt att vara klar med allt här hemma fast, jag tycker mig se en massa lort på golvet ändå.
Jag får blunda!
Jag ska ju faktiskt åka hem till min käre mamma <3

Hade gärna åkt på Underbara barn mässan men jag orkar inte ta mig dit för egen maskin för jag kommer behöva låna en rullstol på vägen hem isf och de, de har jag ingen större lust med.

Ne nu ska jag tvätta håret sen på med tjocka mössan och gå ut med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0