Halt.

Man skulle nästan ha stödhjul nu alltså, det är sjukt halt.
Och jag som är så rädd för att ramla just nu, baaah!

Nu ska jag gå in med frukost till mannen. Jag har kommit på att han blir/ är mycket gladare om jag väcker han med frukost på sängen haha, annars har han lika sugigt morgonhumör som jag.
Och det är verkligen hemskt!
Därför är det så skönt att jag går upp vid 8 och kan vara ensam med mig själv i ca 2h innan jag väcker han.

Lela ringde mig och vi har ändrat schemat.
Det är faktiskt rätt bra för de dagar jag går sent är lela kvar och tvärtom.
Annars har vi inte stängt tillsammans på jätte länge.
Nackdelen är bara nästa onsdag!
Vi ska/ skulle titta på magen då efter 13 men nu stänger jag .. ska försöka byta med ngn!

Nu ska jag väcka jimmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0