Härlig dag.

Snart skall jag kila ner till tvättstugan, har ju gott om tid på mig att göra det idag.
Ska ju åka hemmifrån 14:22 så .. :)

Pratade med jimmys vän nyss, han och hans tjej ska få bebis i december, datumet vet jag ej.
De ska få en pojke!
Skulle inte förvåna mig om vi också fick det.

Sjukt svettig jag är idag alltså, det bara rinner. Skummt.
Och bebis har vart relativt snäll i natt. Behövde bara gå upp och kissa vid 03:47 och sedan nu precis innan jag ändå skulle vakna.
Älsk som har kommit på att jag är lite smått kittlig på sidan av magen skulle ju självklart sjunga för bebis.
Han började sjunga " När trollmor har lagt sina PPPPFPFPPFTTTTT PROOOOOS" och så proosar han mig i sidan.
Jag dör ju av skratt fast jag blir samtidigt så sur att jag inte vet om jag ska slå eller bita han :P
Kallar det för proosa när man blåser in i magen. Om någon hajjar!!

Vackert väder idag btw. Tur att man får nästan hela dagen hemma.
Fast det blir lie jobbigt ikväll då jag ska behöva åka komunalt hem. Kommer typ inte vara hemma fören efter 21:00.
Iof börjar jag ju 13:15 imorgon så. blä blä för blä blä :)

Klä på mig och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0