Hemma.

Åh vad skönt de var att vara på den södra sidan av staden ett tag.
Lätt roligt att träffa mamma och Arne.

Men på vägen dit iaf så åkte jag som vanligt och bytte tbana i centralen.
En kille går upp för rulltrappan med öppen mun.
Han kanske tyckte det var jobbigt tänkte jag men fortsatte ändå att små kika på hans öppnade mun.
Det såg för kul ut!
Men varför stänger han aldrig munnen? Han står i centralen med öppen mun!!
Kanske hade han något fel, fast de tror jag inte.
Skummt var det iaf.
Tbanan kom och jag var tvungen att gå långt ifrån han för att inte börja skratta i min ensamhet.

Och ungdomar ... SERIÖST ... hur svårt kan det vara att ställa sig upp för en äldre person?
Ska jag, som är gravid behöva ställa mig upp bara för att de andra inte orkar?!
Ska jag, den enda som verkar störa mig på det ställa mig upp och skrika åt de som inte förstår att man skall respektera de som är äldre?
Visst om man har svårt med benen eller vad som hellst men andra, friska människor.
Och där fick jag sitta med dåligt samvete för att jag själv inte ställde mig upp pga höfterna.
Fy fan för er jävla egon!

Väl hos mamma iaf ..
Kom dit tomhänt men kom hem med en massa härliga prylar :)
Tvättställ, kastruller, kaffebryggare, frukt, jackor.
Hur kan man bli så glad för att man har hämtat sina egna jackor, känns som något nytt på någe sätt.

Rensade en massa saker som jag själv hade gjort när jag gick i 1-5an.

Hittade en lapp som jag hade skivit till Tove, en kompis:
Tove, hur kändes det att hångla? smakade det någonting?
Och på baksidan stod det:
Svar: Lina, det smakade ingenting!

HAHA DOG AV GARV!

Sen hittade jag en massa andra skumma lappar som det stod att jag hatade Jocke på.
Jag kommer ihåg han. Jag gjorde verkligen det ett tag men egentligen så var han rätt schysst.
Tror jag inte tyckte om han för att han tog mer plats än vad jag gjorde ibland.
Jag var rätt ond!


Nu skall jag byta om, sen vika ner all ren tvätt som hänger i badrummet och sen skall jag äta.
Måste typ sova efter det för att jag börjar halv 9 imorgon och skall ha APT efter jobbet som håller på till 20:00.
Lycka till att jag kommer orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0