Ja.

Tvätten håller på att tvättas för fullt där nere. Våra maskiner är rätt bra, tar bara typ 40min istf över 1h.
Är inte så bra på att tvätta alltså. Okej, jag är inte så dum att jag blandar svart och vitt men gradantal osv.
Jag mena, orka kolla på varenda plagg vad de skall tvättas i för grad och sen sortera utifrån de. Det lär ju bli 80st små högar. Ne, jag ska bli glad att tvätten inte har krympts än så länge! :)

Tog precis en promenad med Vincent.

Det är rätt fint väder, kallt dock!

När vi var på g hem så gick vi förbi en stor isfläck.
Kan väl inte kalla den en fläck kanske men ändå.
Såg en kille som skulle gå över/förbi den.
Han var rätt osäker på om han skulle ramla eller inte men ändå så vägrade han gå på sidan av den.
Nee han skulle verkligen gå rakt över den på mitten där den är om längst.
Jag hade lätt skrattat sönder mig om han ramlade.
Skadeglädje till 100%.


Den är inte så liten.

Älsk ligger fortf och sover. Jag hoppas verkligen att han vaknar till jag ska åka.
Kommer nog bli lite sur annars.
Han somnade ju ändå relativt tidigt igår. Försöker få han att vända tillbaka dygnet!

Ner till tvätten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0