Jag är nog den första..

.. som misslyckas med att göra en kladdkaka.
Jag har aldrig gjort det förut ser ni. Alla andra har gjort och jag ätit haha.
Är nog sämst på att försöka gör saker i köket. Mina pannkakor blir dock godast!

Jag börjar bli lite hungrig igen.
Micalela ska äta köttbuLar vilket låter mycket godare än köttbuLLar så, jag kanske slår till på bularna jag med.

Jimmy borde komma hem snart.
I need den nya kameran, lalalala :D

Måste hänga upp gardinerna i vardagsrummet igen haha, men jag orkar verkligen inte.
men jag måste
men jag orkar inte
men jag måste
för annelie kommer hit en stund i morgon.
I morgon btw tänkte jag baka kokostoppar.
SÅ GOTT.
Fråga mig inte varför man börjar baka mer när man är hemma men har man väl gjort allting man kan så måste man ju ta tag i någonting.
Sen så lär jag mig när jag bakar plus att det är bra att ha något att bjuda på även fast det inte är så gott.
Fin schest. HAHA stavas lätt inte så men vadåååå.
Snart är min käre kladdkaka klar. Håll tummen att den är god!
schmeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0