Kväller.

Kan väll inte säga att min kväll innehåller något speciellt men kan väll skriva ändå.
Tittar på Idol (just nu: Fredag hela veckan) och äter chips och smuttar på min verkligen jätte goda julmust.
Den smakar lika gott varje år!!



Jag har även tänt mina favoritljus för första gången.
Visst kan jag köpa nya närsom men, haha, de har ju en sådan härlig rosa färg.
Jag älskar ljus!


Och till sist, en bild på min käre duk jag håller på att sy.
Känner mig rätt huslig.


När jag satt och sydde i min käre säng kom jag på en sak.
Jag ska ju faktiskt bli mamma.
M - A - M - M - A
Det är rätt stort.
Tänk vad mys sen när man kan bara säga till sin lilla älskling att: Mamma älskar dig!
Det ska bli underbart.

Kommentarer
Postat av: annelie

åh syster är så glad för din skull så du vet inte!

haha minns när vi var yngre och du gjorde en varsin kudde åt oss 'bajsis <3 kissis'.. jag måste komma å hälsa på snart, saknar dig!

2008-11-08 @ 03:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0