Lite mer kväll.

Dagen gick bra faktiskt. Hade mest ont i morse men det gick över litegranna.
Skönt!

På vägen till jobbet blev jag så JÄVLA sur på 3st kvinnor/damer och den enes son.
Kan dom inte säga till när typ ungen sitter i mitt knä?
Är det så upptagna av sig själv att de inte ser att han står på sätet?

ANDAS LINA, ANDAS.

Roligt att träffa lela idag.
Mamma träffade henne också när hon var där och lämnade mitt buss kort.
Kort därefter fick jag ett sms där det stod ungefär: Micalela har ditt kort.
Min mamma är skönast! :)

Jag är sjukt trött och gråtig.
Det är rätt skönt att gråta utan anledning men det blir rätt jobbigt också.
Om inte annat blir det jobbigt för älsk som inte hajjar ett jota.

Nu ska jag vila, sen sleepa.

Kommentarer
Postat av: Elin

du har ngt mäktigt framför dig...

oj,oj,oj säger jag bara!!

2008-11-18 @ 01:27:57
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0