Lördag.

Så var man klar med städningen och allt.
Känns skönt.
Eller ... Jimmy lovade att torka golven så, han får göra det snarast.
Allt annat är klart =)

Var nere nyss och handlade godis i kjorren. Kände ett starkt sug efter godis. Sött som salt bara det är socker i.
Köpte även fanta och en negerboll haha.
Känner mig inte så dum med tanke på att jag gjorde av med en del när jag städade.

Jag och Jimmy var ute med Vincent på en långpromenad idag.
Det var mysigt.
Gick en bit och så kasta vi pinne och massa snöbollar samt hällde massa snö över doggen så han blev vit.
Han blir som tokig ute! :)



Finaste.

Ska äta lite godis nu och sen lägga mig i ett varmt bad. Är rätt slut i kroppen.

Ha en trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0