Måndag.

Huu. Höfterna gör ont som faen.
Stod och grät innanför dörren innan jag skulle gå till jobbet.
Kom till jobbet, var där 30min och åkte sedan hem till mamma och la mig på soffan.
Åkte och handlade en massa gott och lite blommor.
Det vart massor :)
Mamma stannade här och fikade ett tag innan hon åkte hem.
Tack för hjälpen mamma <3 !!


Nu är jag sjukt trött men jag får inte somna.
Måste ju kunna somna ikväll, i bra tid. Ska ju trotts allt till sjukgymnasten kl 11:00.
Önskar att jag fick sova hela natten. Skulle vara skönt.
Okej att jag måste gå upp och kissa, det är en sak. Men att behöva vara vaken 2-3h är inte så ok.

Nu skall jag ta och frysa in en del av maten vi köpte och sen ta mig en titt på mina julsaker som skall upp till nästa helg :)


Hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0