Morgon.

Igår var Sarah här och det var mycket trevligt.
Handlade ingrediener till middagen först.
HAHA Sarah sa att: Pricka påsen.. (skulle lägga ner en bulle i påsen).
Jag trodde att Sarah sa "Slicka på påsen" så jag börjar göra slickminer åt påsen.
Inser snabbt att hon sa ngt helt annat när hennes blick töntförklarade mig :P

Sen skulle jag knäppa en nöt.
Nöten flög åt helvete och skalet innanför min tröja.
:)

Snart ska jag åka till jobbet ... Jobbar 8-12 och därefter ska jag åka till mamma och hoppas att jag blir bjuden på fika innan vi åker och handlar.
Jag ska handla massor!

Mhm ..
Har varit vaken sedan 5 i morse.
Jag har problem att sova. Vaknar klarvaken varje natt och kan ej somna om.
Mkt kan väl bero på att man har en pojkvän som inte vet skillnad på dag eller natt eller så kan det ju bara vara ngt förberedande. Jag vet inte.
Jag behöver sömn. Så mycket jag kan innan april ;)

Nu ska jag borsta bissingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0