Onsdag.

Fortfarande hemma och har ont.
Legat i sängen hela dagen men det gjorde för ont i höften efter ett tag så var tvungen att flytta mig där i från.

Börjat sy på en sk. "löpare" jag fick av mamma.
Det är en duk som man ska ha på julen :)
Och snart kan man ju börja julpyssla, så härligt!
Försöker få Jimmy att gå med på att vi ska ha en riktig gran men han påstår att han inte gillar lukten av gran.
Vem gillar inte doften av gran?
Den hör ju liksom julen till :)
Jag sa till han att jag kan gå med på att ha en liten gran bara det är en vanlig.
Tror jag kommer bli sur om jag inte får en riktig gran faktiskt!

Pratade med min bm idag. Ska ju dit den 18e men fick en tid hos läkaren nu på måndag den 10e.
Kommer troligtvis få gå ner i tid.
Sen skall jag ringa sjukgymnast också för de på mvc ansåg att det var bra.

Vincent ligger och suckar på golvet.
Funderar på att göra lunch.
Ska göra ngt enkelt, kanske bara pasta och sås.
Vincent skall få torrfoder blandat med "hundburkmat".
Han måste ju också få lite speciell mat ibland =)

Sen ska vi ut på promenix.

Tack Elin btw :)

Kommentarer
Postat av: Elin

=)

2008-11-07 @ 07:42:55
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0