Smärta och röda naglar.

Ja men visst vad kul man har.
Kom 150m ifrån huset och hade fet lust att vända men .. hunden måste ju få gå ut!
Jimmy ligger i sängen och mår bajs. Ringde amblansen igår för han var helt konstig men inget var fel.
Ska till doktorn senare idag, orkar man verkligen gå dit eller ska man ta bussen?

Vincent ligger framför mig i sängen, han är underbarast.
Iof kan jimmy mäta sig med han eftersom att han kliar mig på ryggen ;)


Och nu mina vänner börjar det regna.
KUUUUUL !
Det är dock rätt mysigt när man är inne men måste man gå ut ett antal ggr i regnet så är det inte så skojj.
Mina stövlar är på jobbet, måste nog hämta hem de om ja ändå inte kan jobba.
Fast jag vill ju, men jag orkar inte.
Hur ska jag klara mig utan Lela?
Vi pratar ju iof i telefonen varje dag men ändå.
Det är ju inte samma sak som att gå ner till "sevvan" och köpa choklad och bli typ halvt utskrattade av han som jobbar där för att jag alltid får minnesförlust PRECIS när jag ska säga vad jag vill ha.
Eller som att gå och köpa mat och få höra att:
- "Är det du som bjuder som vanligt?" fast vi var där för första gången haha :)

Nu ska jag vila, hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0