TRÖTT!

Nu har man haft föräldra möte. Eller snarare mina kollegor.
Jag har blivit som en tyst mus bland stora samlingar av folk.
Svettades som en gris så jag satte papper under armen haha. Blev lite torrare.
Tack Lela & Gurra för att ni körde mig hem <3

Jag är sjukt trött alltså. Imorgon börjar jag ju som sagt 13:15 och slutar ca 17:15.
Sen är det fredag.
Jag gillar fredagar även fast jag inte gör ett enda dugg :)

Nu ska jag få i mig lite mat och sen duscha.
Man får vara lie schyrre mot grabben ibland också HAHA.
Nae fräsch heten är prio 1.

(Micaela tror att Rumänien stavas Rymänien. Jag gillar att hennes iq är på topp ;))
Puss och kram, bla bla bla banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0