Vara ledsen och dricka julmust

Jag brukar inte halsa ur läsk flaskor, är rätt ledsen så kanske därför.
Är sjukt ledsen för Jimmys skull. Här har han fått ett heltidsjobb som han går till och så händer detta.
Hoppas verkligen inte att det skiter sig nu.
Han förtjänar faktiskt ett jobb. Han vill ju jobba.

Låg brevid varandra i sängen och jag började stört gråta.
Tänk om det hade hänt något värre?
Göra så att bebis inte får sin pappa.
Man ska väl tänka positivt men TÄNK.


Var nyss ute med Vincent iaf och pratade med Anna på jobbet samtidigt. Hon har världens sötaste son som har de största blåa ögonen jag någonsin sett!
Pratade lite hit och dit iaf och om jobbet på måndag.
Ja det hade ju varit kul om man inte fick ont efter 20min!

Saknar mamma massor idag.
Jag önskar hon var här jämt när jag behövde henne.
Ibland skulle jag kunna tänka mig att flytta hem igen.
Vara som en liten igel på mamma och Arne enda tills jag fyllde 100år.
Men det går inte.
Jag ska ju faktiskt bli mamma själv <3

Tänkte ta o lägga mig i sängen igen men det är svårt för jag tycker så synd om älsk. Varje gång jag ser han vill mina gravidhormoner ta över så att jag börjar störtböla. Jag vill bara ta han i min famn o pussa bort all smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0