Work work.

Steg upp vid 7, åt frulle, satte på mig kläderna och satte mig här för att snegla in Elins blogg.
Hur söt är inte lilla Wilda egentligen?
Åhh, själv har man ju bara "135"dagar till beräknad förlossning.
Grattis Lina, Grattis! :)

Jag vill ju också kunna ha bebis i famnen.
Kanske blir det en liten boyfriend till Wilda?
haha who knows.

Ska till jobber snart, skall möta Lela i gullmars.
Väääärsta tajmingen liksom ba,aa visst.
Sen på vägen hem så ska jag köpa något gått att äta till middag.
INGEN köttbulle, INGET köttfärssås, INGEN bacon ..
Det har vi ätit nu 375ggr på 3veckor.
Jag vill ha kyckling!

När jag kommer hem ska jag ta mig en liten sovstund för sen skall jag ju ut o traska igen.
BM :)

Ha en bra dag.
(jag är skit lättväckt just nu, jag går upp till älsk och svamlar en massa saker varje natt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0