Kväll.



Och så var det kväll igen och killen har precis vänt upp och ned på min väska.
Dagen gick bara bra och har ej kännt av höften fören nu. Tur att jag snart skall lägga mig!
Gick hem i blåsten, vem orkar stå och vänta på en buss i 15min när man kan vara hemma på 7?
Lagade köttbullar och makaroner, verkligen en jätte rolig middag, men gott är det.



Fick höra av ett barn på jobbet idag att hon älskade mig, så söt, jag blev faktiskt rörd! :)


Snart är det helg och vad skall man hitta på?
Jag ska vila, vila, vila och tvätta.
Min lördagkväll går åt att tvätta men vad gör det, jag skulle ändå inte göra något spec.
Åker kanske till stan ett tag och fikar men annars så är schemat inte direkt fullspäckat.

Jo och så till den där lilla magen man har.

.
Sorry mamma att bilden är "avklädd" men måste ju visa! :)





  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 03-Apr-2009
  •  Du är gravid i vecka 18+0
  •  Du har klarat av 44% (eller 127 dagar) av graviditeten.
  •  Du har 153 dagar till förlossningen.
  •  Din bebis kommer födas i Stenbockens tecken

Ne nu ska jag lägga mig i sängen, behöver sova.
Kanske drömmer jag något mys?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0