Mörkt.

Började tidigt på jobbet vilket är rätt skönt, man slutar så pass mycket tidigare, känns de som! :)
Dagen idag har varit lugn. Under vilan på jobbet så la jag mig faktiskt och sov. 1timme blev det! Härligt.

När ja satt på tbanan hem hörde jag en kill prata med en bekant i telefonen.
- "Ska du inte också börja i Bibel gruppen?" "De är blabla dag och håller på till 20:30"

Humm, vad gör man i en sådan?
Diskuterar Bibeln?
Och Varför går man i en sådan?


Kom hem, mös med mannen i sängen och började laga mat efter ett tag.
Höfterna VÄRKER så jag börjar gråta.
Man ska väl inte klaga så himla mycket men, det är faktiskt jobbigt.
Känns som att man ändå får skylla sig själv på något sätt.

Nu ska jag snart sova, trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0