Staden.

Var i stan med Tove och köpte de absolut finaste mammabyxorna - Hängselbyxor!
Är det någon gång man får ha på sig det är det väl iaf om gravid eller barn, annars räknas man mer som lite ..lantis.
Sedan inhandlade jag ett par leggings, ett linne, kylskåpsmagneter och lådor att ha massa köksprylar i =)

Gick på plattan och tittade lite på de härliga indianerna som stod och spelade. Mitt i den härliga musiken börjar gubben med munspelet att hoppa runt med sin radio tätt intill örat. Han är rätt skön han, bryr sig inte om vad någon annan tycker haha, kan bero på att han är typ alkoholiserad vid alla tillfällen?

Tcentralen luktar urin. Plattan luktar urin. Hissar luktar urin. Tbane nedgångarna luktar urin. Man kan tro att männiksorna luktar urin av att bara vistas på platsen. ALLT LUKTAR URIN!
När skall man ta straffavgift för den som urinerar inne i tcentralen?

Vi stannade till på ett fik liknande ställe där det inte luktade urin och åt soppa, kött soppa!

Den var god!

Skönt att komma hem relativt tidigt, det är kolsvart ute.
Jag är lite rädd att vara ute när det är mörkt.
Längtar tills snön kommer, då blir det ljusare och man ser överallt, det gillar jag.
Plus att jag fyller år när det är snö så, GE MIG VINTER!

Jag ser fram emot morgondagen. Ska använda mina nya byxor :)
Öppnar på jobbet för MicaLELA är sjuk så jag slutar 3 imorgon, ska fika med pappa direkt efter.
Saknar min pappa!



Imorgon lägger jag in bilderna på byxorna :)

Kommentarer
Postat av: Micalele

jag e lite avis på dina hängselbyxor.Faktist.Och faktumet att du har en gravid mage att stoppa i dem.

Jag vill inte va sjuk:(

2008-10-26 @ 17:55:12
Postat av: sara

Behöver du designhjälp till din blogg?



http://sarasdesignhjalp.blogg.se/

2008-10-26 @ 17:59:29
URL: http://sarasdesignhjalp.blogg.se/
Postat av: Dilan

hej hej! <3

Hur mår du?



Puss Puss!



/ www.MRAMIN.blogg.se

2008-10-26 @ 18:02:33
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0