Aah.

Det är sjukt varmt på balkongen men jag vågar inte sitta där ute.
Alla kryp attackerar mig och jag tror jag skall avlida. De är så läskiga.
Humlorna gör dessutom ont och är inte alls söta som alla säger.
ALLA saker som flyger är otäcka, iaf i kryp väg.
De har såna små äckliga munnar med små känselspröt och sina små lurviga ben.
AAahhh jag hatar det!!
Idag fick jag iaf inviga en "kryp plockare" som jag fick av min bror.
Det är som en lång tång med små plaströr fram som tar tag i djuret utan att det skadas.
De enda djur jag kommer plocka med den är döda eftersom att den bara är typ 1m lång. Jag önskar den vore ca 5m så jag slipper se de äckliga små krypen.
Jimmy dödade ett bi som var inne hos oss.
Jag bokstavligen dog av äckelhet.
BLÄ!

Snart ska vi träffa Sarah och ta en promenad med henne när hon har slutat jobba.
Ska bli trevligt.
Kanske tar en sväng förbi kyrkogården?
Det är inte lång tid tills hon ligger där vår Emilia.
Det ska bli skönt att kunna gå dit och bara vara.
Älskade barn.
Tror allt kommer kännas annorlunda efter begravningen. Den är absolut det jobbigaste just nu.
Inte själva begravningen i sig men situationen.
Punkt slut.
Jag vill ha mitt barn.

Måste tvätta mig under armarna - jag luktar typ mat haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

kryp hatar hårspray.

ett billigt sätt att mörda på + att ingen tycker du e konstig om du har hårspray i väskan(men däremot om du har typ radar eller liknande=P)



Tror att det kommer bli ''bättre'' efter begravningen, det blir nog lättare att bearbeta och även att ha en fin plats att gå till och hälsa på. Hon kommer ju alltid finnas med er, men att ha någonting att titta och ta på är nog bra för hjärnan.



är du frisk snart?

Wilda pratar hela tiden om att hon vill träffa dig... =P

2009-04-26 @ 16:15:58
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Lela

jag luktar tacos/köttbullar under armarna när jag svettas,så du är inte ensam. är begravningen runt 14 på tisdag?

2009-04-26 @ 17:05:37
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Lela

du har helt klart rätt.såklart.

2009-04-26 @ 19:21:29
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0