B.

Så har vi varit ute och ätit på Hard Rock Café.
Åt en "Legend hamburgare" - så himla god!
Båda är hur trötta som hellst och det är skönt att vara hemma igen.

Träffa diakonen imorgon för att prata med om begravningen osv.
Det är jobbigt.
Denna situation är jobbig.
Det finns liksom inget positivt med att planera en begravning.
Visst "ser jag fram emot" att se själva graven sen och ha en riktig plats att gå till men, jag vill ju inte detta.
En bit i mitt hjärta finns ju faktiskt inte där, eller den är ju där men inte till 100%.
Våran Emilia saknas.

Nu ska jag dricka te iaf och försöka se ljust på morgondagen.
Hoppas det blir sol.

Good night.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi är proppmätta och glada för denna trevliga kväll :-)

2009-04-02 @ 20:41:08
Postat av: Judit

Du är stark du! Så otroligt imponerad av er styrka. Det kommer att vara skönt för er att ha någonstans att gå.. att få plantera och "dona" med en specifik plats som bara är till för er. Det är fridfullt för själen! <3

2009-04-03 @ 07:54:25
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0