Emilias begravning idag.

Suck, stön, blaah, ghrruumf, frågetecken - det är typ så jag känner mig idag.
Som en människa som är vilse i pannkakan.

Har ju bestämt vad jag ska ha på mig men nu har jag börjat tveka.
Men vad annars skulle jag ha?
Beslutsångest.
Håret är iaf fint efter att jag plattade det igår, tur.

Undra om hon på blomaffären fick tag på körsbärskvistar?
Jag vet ju att hela kungsträgården är fylld av dom om inte annat.
Uppmana henne till att skära ner alla träd så vi kan få ha de blommorna vi vill på begravningen, det skulle vi gjort.

Ska jag sminka mig, ska jag inte sminka mig?
Sminka, inte, sminka, inte ...
Jag blir galen.
Kör mascara på översta fransarna så kanske det inte har runnit allt för mycket plus att jag tar typ vattenfast x300.

Strumpbyxleggings eller vanliga korta leggings?

AAAH, varför ska man ställas inför detta och alla dessa frågetecken?
Det är inte så himla kul liksom.
Sen vill man ju att allt verkligen ska bli fint och bra osv osv.
Men just nu kan jag bara tänka på att det är min dotter som ligger i den lilla kistan.
Vår dotter.
Hon ligger där inne och sover, hon kommer inte komma tillbaka.
Vackra Emilia.
Det är själva tanken på att det är vårat barn som får ligga där inne ensam och att det är vårat barn vi ska köra till krematorium direkt efter.
Krematorium........
Emilia ska kremeras.
Kremeras......
Varför vi valde att hon skall kremeras är för att vi vill att det skall vara så fint som möjligt. I jorden finns massa djur, djuren tar inte askan. När djur äter på saker så blir det inte så fint, därför valde vi att avstå att bara ha kista.

Nu måste jag börja med frukosten för att sen väcka Jimmy.
Sånda här dagar tycker jag faktiskt att han kan gå upp själv.
Jag har inte direkt någon ork att sitta och prata snällt och stryka han på ryggen den, just nu, värsta men finaste dagen i mitt liv.

För jag är änglamamma.
En stolt sådan, åt Emilia.

Kommentarer
Postat av: Elin

Önskar er en perfekt dag.

Emilias dag.

Tänker på er hela tiden!

Massa styrkekramar

2009-04-28 @ 09:51:14
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Tänker på er. Kramar!

2009-04-28 @ 12:35:41
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/
Postat av: Nikolina

Önskar er också en perfekt dag.

En fin dag åt fina Emilia.

Tusen styrkekramar.

Fast jag inte känner er så tänker jag på er och Emilia idag. Idag är det eran dag.

Kramar

2009-04-28 @ 13:38:14
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0