Hemma igen.

Nu har vi varit på SÖS och träffat diakonen. Allt gick bra och vi bestämde hur det skulle gå till innan/under tiden/ efter så, nu har jag koll.
Innan vi gick dit så gick vi för att beställa blommorna osv.
Rosor fanns ju så klart men körsbärskvistarna har slutat blomma eftersom att det inte är säsong.
Säger bara: jävla skit!
Tårarna sprutade och jag kände att nu blir allt åt helvete fel.
Jag är så besviken, nu blir det inte som jag hade tänkt mig.
Vi valde andra blommor: kallor, men hon på blomaffären skulle verkligen ringa och kolla om någon hade kvistar kvar.
Jag hoppas, hoppas, hoppas på att någon har de.
Jag vill!

Men nu kommer arrangemanget bestå av:
 


Tror att det också kommer att bli bra tillslut men när jag nu hade ställt in mig på en sak så blev jag helt förstörd.
Det är ju liksom blommorna på kistan och de ska vara HELT perfekta!

Nu blir det att kliva ut på balkongen och få lite värme på näsan.



Kommentarer
Postat av: Judit

Blomman i mitten var riktigt vacker.. men förstår att när man tänkt något annat så blir det förstört då inte går att fixa fram :( men du och din koll på blommor kommer nog klunna få fram en minst lika fin och perfekt bukett.





All kärlek till er!

2009-04-24 @ 18:27:35
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Elin

kommer bli superfint =)



jo..en sak till... blommorna, vet ite riktigt när dem kommer, när passar bäst för er, när är ni hemma...typ.

Morgon, eftermiddag, kväll?

Kram

2009-04-25 @ 02:41:51
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0