Huu!

Vilken dag alltså. Det är ju så varmt och härligt.
Sov hos mamma igår ju vilket var rätt skönt förutom att sängen verkligen inte var gjord för två haha.
Blev stor grop som man ramlade ner i kändes det som.

Var inne hos grannen där också och pratade vilket var skönt.
Att se att de har gått vidare gav mig energi att försöka igen oavsett om rädslan finns där.
Tack!

Jag och J åkte tbana hem ifrån mamma. 
Träffade Annelies mamma vilket jag inte gjort på ca 7mån :s ..
När vi gått av tbanan så satt det en mamma med sin lilla bäs på kanske 4månader.
J började då tänka på Emilia och sa att: "Nu hade jag verkligen velat haft Emilia på magen i sin babybjörn!"
Ja det hade varit riktigt mysigt faktiskt kan jag säga. Se de två tillsammans, det hade gjort alla mina dagar!

Det är riktigt jobbigt ibland att se andra med sina barn men vi vet ju också att vi har god tid att göra ett syskon.
Kan dock inte låta bli att tänka att "jaa de hade turen på sin sida och här är jag".
Jo tyvärr är det ju så att man blev den man annars hade pratat om.
Den som förlorade sitt barn. 
Det är väl någon på hundra annars?
Hur fan hade man den oturen?
För det är otur.
Men efter oturen så kommer väl turen?
För inte kan man väl vara den som skulle drabbas igen och bli den på hundra ytterligare en gång?
Nej tack, vi klarar oss. Vi vill inte ha mer otur.

J ligger och sover nu och jag har städat hälften av lägenheten.
Jimmys mamma skulle sagt åt mig nu att: "städa kan du göra senare, det är sol ute, gå ut".
De ska ju faktiskt hälsa på på måndag och då måste det vara någorlunda rent så, solen får vänta tills imorgon :)

Nu ska jag nog pussla?
Eller kanske städa klart?
Varför inte försöka bli av med den återigen svullna magen?
Det är ju sjukt.
Efter förlossningen gick jag ned så att jag blev nöjd. Nu har jag gått upp igen...
Why man, why?

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Elin

Efter sol kommer solsken !!!





Efter förlossningen gick ja också ner lite mer än vid inskrivningen.

Ny väger jag typ +5...

köpte byxor idag.

Pizzadegen får liksom inte plats i brallerna... de borde göra påsar man kan stoppa in den i =P

Ses snart ?

2009-04-04 @ 20:27:22
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Efter regn kommer solsken !!!





Efter förlossningen gick ja också ner lite mer än vid inskrivningen.

Ny väger jag typ +5...

köpte byxor idag.

Pizzadegen får liksom inte plats i brallerna... de borde göra påsar man kan stoppa in den i =P

Ses snart ?

2009-04-04 @ 20:28:17
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe...regn skulle de ju vara =P

2009-04-04 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0