Idag.

Idag så gick jag till kyrkogården innan jag tog en sväng till Sarah.
Det ena ljuset vi tände för Emilia igår kväll lyste fortfarande.
Så fint <3
Det var jobbigt att gå där ifrån, gillar inte att lämna.


Hos Sarah så åt jag frukost och sen satt vi bara och pratade lite.
Vi gick tillsammans därifrån och gick till graven igen.
Ljuset lös fortfarande!
Gick förbi krematoriumet också och kollade att allt stod rätt till.
Emilia var kremerad vilket var skönt.

Jag är på rätt dåligt humör idag.
Är rätt ledsen innuti och allt känns bara fel.
Jobbigaste är väl att allt går ut över Jimmy för att han är närmast mig och det är bara vi hemma men, det är ju inte meningen.
Jag vill ju ha båda mina hjärtan breve mig men, det går inte.

Ska nog diska undan lite nu och sen sova igen, är hur trött som hellst och orkar inte vara vaken.
Det är jobbigare att vara vaken än att sova.

Vi hörs, P & K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0